Nieuws


De laatste SportsCom nieuwtjes

20-07-2017

Subaru en Pieter Timmers : Een perfecte match

Als u één dezer dagen Pieter Timmers ziet rondrijden in een spiksplinternieuwe Subaru Levorg, schrik dan niet. Vanaf heden is de vice-olympisch kampioen op de 100m vrije slag van Rio immers officieel ambassadeur van Subaru in België (en daarbuiten). SportsCom wist Subaru een tijdje geleden namelijk te overtuigen met een leuk concept en dito campagne, die naadloos aansluit bij het nieuwe imago dat het Japanse automerk zich voortaan wil aanmeten.

Tijdens het eerste kennismakingsgesprek met Subaru kwam al snel naar voren dat het merk zich meer en meer wil gaan profileren als familiaal en gezellig. Een merk dat bovendien staat voor een uitmuntende kwaliteit met oog voor detail en de nadruk legt op de nieuwste veiligheidssnufjes. SportsCom zocht en vond het antwoord voor Subaru in de persoon van Pieter Timmers. België's beste zwemmer zat immers sinds 1 januari 2017 zonder officiële autopartner en werd zopas ook vader van een dochtertje, Jutta. Pieter was dus actief op zoek naar een gezinswagen en het merk Subaru sprak hem zeker aan. SportsCom, Subaru en Pieter Timmers vonden elkaar dan ook snel en SportsCom werkte een volledige (online) campagne uit, die binnen dit en enkele weken op gang wordt 'gereden'. Houd daarom zeker de Subaru dealerships en online kanalen in de gaten, want Pieter Timmers zal meer doen dan gewoon met de nieuwe Subaru Levorg rondrijden.

20-02-2017

VIKING actie bij KV Mechelen kent leuke apotheose

Afgelopen weekend kende de VIKING actie bij KV Mechelen z'n apotheose. SportsCom bedacht en werkte deze actie uit in opdracht van VIKING, de specialist in robotmaaiers die deel uitmaakt van de Stihl groep. Na enkele thuiswedstrijden hadden de spelers van Malinwa immers een aantal VIKING-ballen de tribune ingetrapt en op enkele van die ballen stond een persoonlijke boodschap. De supporters die deze ballen vingen, dienden een selfie ermee te nemen en deze op te sturen naar een uniek mailadres. 

Zaterdagnamiddag werden deze VIKINGwinnaars voor aanvang van de wedstrijd tegen Lokeren tijdig op de club verwacht om hun 'prijs' in ontvangst te nemen. Zij werden namelijk getrakteerd op een heerlijk diner in de Grand Kavee, bekeken de wedstrijd vanuit de skyseats en onmoetten na de wedstrijd nog enkele van hun helden, alsook coach Yannick Ferrera. Via de link hieronder kan je een kort verslag van deze unieke en geweldige ervaring voor deze supporters bekijken. 

Facebook link.

23-01-2017

Doelstelling behaald: AVEVE trekt zich meer dan tevreden terug uit de Superprestige

Na een succesvolle samenwerking van 5 (!) jaar heeft de AVEVE groep beslist om na het huidige seizoen een punt te zetten achter de samenwerking met Superprestige veldrijden. AVEVE neemt deze beslissing voor alle duidelijkheid niet uit onvrede, maar wel omdat de oorspronkelijke doelstelling van de groep om meer visibiliteit te genereren via de sponsoring in het veldrijden na al die jaren ruimschoots behaald is. AVEVE was één van de acht prominente partners van de Superprestige sinds het seizoen 2012-2013 en blikt meer dan tevreden terug op het partnership met het nog altijd meest prestigieuze regelmatigheidscriterium in het veld.

Doorheen de jaren hebben tientallen klanten van de groep een leuke namiddag/avond kunnen beleven dankzij de cross, met als uitschieter ongetwijfeld het WK Veldrijden van 2016 in Zolder. De AVEVE groep had toen deze hoogdag in het veldrijden uitgekozen om met collega's het nieuwe jaar goed in te zetten. Net zoals de algehele opvolging en begeleiding van de sponsoring in het veldrijden, was ook de organisatie van het hele evenement in Zolder in handen van SportsCom. Paul Deleu, Algemeen Secretaris bij AVEVE, besluit: "Net zoals met Superprestige, is het een bijzonder leuke samenwerking geweest met het hele SportsCom team, waarbij de tomeloze inzet en de bijzondere klantgerichtheid getuigen van een grote professionaliteit."

16-01-2017

SportsCom exclusieve aanbieder voor België van het 'Portired systeem'

SportsCom heeft een exclusieve overeenkomst gesloten met de rechten- en licentiehouder van het zogenaamde 'Portired-systeem', een unieke vorm van visibiliteit die in het huidige Belgische voetballandschap nog niet bestaat en qua prijs-kwaliteit zijn gelijke niet kent. Het systeem kent z'n oorsprong in Spanje, waar bijvoorbeeld de vorige Liga Sponsor, Bank BBVA, daar veelvuldig gebruik van heeft gemaakt (zie foto). Het systeem is gepatenteerd en goedgekeurd door de FIFA, alsook de Pro League. Het mag dus geplaatst worden bij alle clubs die over voldoende afstand beschikken tussen de doellijn en de boarding. 

Via deze bordjes komt uw logo of boodschap te allen tijde perfect in beeld bij elke actie binnen het doelgebied. Deze vorm van visibiliteit kan versterkend werken voor bijvoorbeeld reeds verworven visibiliteit via LED-boarding of 3D-matten, maar uiteraard ook volledig op zichzelf worden geïnstalleerd. Het systeem is op dit moment nog vrij bij de meeste clubs uit de Jupiler Pro League (1A) en de tweede klasse (1B) en SportsCom staat u in geval van interesse graag bij om uw merk op de juiste manier, bij de juiste club(s) in het oog te laten springen. Aarzel niet om ons hiervoor te contacteren. 

03-01-2017

Viessmann Belgium start project met eigen Winter Talent Team

Voor Viessmann Belgium, één van de toonaangevende fabrikanten van verwarmings-, industriële en koelsystemen, kon 2017 niet snel genoeg beginnen. Om de naamsbekendheid en de brand identity van de groep in België te vergroten, trekt het – in navolging van de activiteiten in het buitenland – ook in België resoluut de sportieve kaart. Vanaf 1 januari 2017 ondersteunt Viessmann Belgium immers Sebbe De Buck (snowboarden), Mathias Vosté (schaatsen) en Marjolein Decroix (skiën). Samen vormt het drietal het Viessmann Winter Talent Team

De uitwerking en opvolging van het hele project gebeurt door SportsCom, dat bij de samenstelling van het team niet over één nacht ijs ging. Sebbe De Buck (21) vormt het speerpunt van het team. Langzaam maar zeker valt hij immers de status van Seppe Smits als Belgiës beste snowboarder aan. Mathias Vosté (22) komt net als Bart Swings uit het skeeleren en reed vorig jaar al enkele van diens Belgische records van de tabellen. Hij profileert zich bovendien steeds meer als de coming man in de massastart. Last but not least is er Marjolein Decroix (24). Marjolein is Belgische top in het slalomskiën en wist zich de laatste jaren zelfs al te plaatsen voor twee Wereldkampioenschappen. 

Deze drie toppers worden nu bij elkaar gebracht in het Viessmann Winter Talent Team. Via de geweldige content die SportsCom met de atleten gaat ontwikkelen, zal het bedrijf zich voornamelijk op de sociale media gaan onderscheiden als een unieke partner. Op vlak van wintersport is een engagement van deze grootte voor Belgische wintersporters immers ongezien en ongeëvenaard. Met dit financiële duwtje in de rug hopen zowel SportsCom als Viessmann Belgium uiteraard dat deze atleten nog net dat tikkeltje verder kunnen geraken en hopelijk hun uiteindelijke doel kunnen verwezenlijken, nl. uitblinken op de Olympische Winterspelen van 2018. 

14-12-2016

Doordacht activeren, zo doe je dat!

Het is in de sponsoring- en marketingindustrie een heilig huisje of het zou dat in principe toch moeten zijn. ‘Voor elke euro die je investeert in de sponsoring an sich, moet je één euro opleggen om dat sponsorship ook te gaan activeren’. Of het activatiebudget echt even groot moet zijn als het sponsoringsbudget laten we in het midden, maar wat we wel zeker weten is dat heel wat bedrijven op vlak van activatie nog ongelooflijk veel kansen laten liggen. Waarom ‘activatie key is’ is, tonen wij dan ook met alle plezier via twee actuele voorbeeldcases van het huidige voetbalseizoen. 

Als u de (voetbal)actualiteit een beetje volgt, zal u eind september ongetwijfeld gelezen hebben dat KV Mechelen een primeur kreeg met de allereerste geautomatiseerde aftrap ooit op de Belgische voetbalvelden. Een primeur die door SportsCom werd uitgewerkt voor VIKING, dat deel uitmaakt van de Stihl-groep en specialist is in robotmaaiers. Het stokpaardje uit het robotmaaier gamma, de iMow, verzorgde uiteindelijk de aftrap voor de wedstrijd tegen Zulte-Waregem.



Wij bij SportsCom hadden wel verwacht dat dit nieuwtje voor enige animo ging zorgen, maar we moeten eerlijkheidshalve wel bekennen dat de buzz omtrent deze primeur onze verwachtingen wel overtroffen heeft. Zo wijdde journalist Nico Dijkshoorn (foto) er zelfs geheel zijn wekelijkse column voor Het Nieuwsblad aan. Ook al had hij enkele bedenkingen bij het hele gebeuren, de gratis publiciteit die VIKING hierdoor vergaarde, was ongezien. De online exposure op zowat alle websites van voetbalverslaggeving maakte het plaatje compleet. En de iMow? Die was na het weekend meteen een gevestigde waarde in het Belgische voetbal en daarbuiten.

Ook in Kortrijk werkt SportsCom naarstig verder aan het activeren van een sponsorship. Zo riepen we voor Iso Protect, al jaren trouwe partner van KVK, al de volgende leuke uitdaging in het leven: de Iso Challenge (foto). Deze uitdaging biedt de supporters niet alleen de kans om een seizoensabonnement of gesigneerd truitje te winnen, ze toont in een oogopslag waar Iso Protect juist voor staat. Namelijk het isoleren van daken en spouwmuren (zie foto). De supporters weten dankzij de uitdaging nu immers allemaal wat de core business van het bedrijf met hoofdzetel in Moorsele is.



De Iso Challenge kent z’n apotheose tijdens één van de eerste thuiswedstrijden van 2017, wanneer enkele van de gelukkige winnaars op het A-veld hun kunstje zullen komen overdoen. Het wordt ongetwijfeld een overgetelijke ervaring voor die supporters, die op de koop toe dus bekroond worden met enkele leuke prijzen geschonken door Iso Protect. We kunnen via deze weg alvast de fans van KV Kortrijk geruststellen dat het zeker niet de laatste activatie zal zijn voor Iso Protect op de club. 

24-11-2016

SportsCom steunt Ilse Heylen bij oprichting van eigen Judo Academy en gaat samen met haar Sport Business Events op maat ontwikkelen voor de bedrijfswereld

Na bijna twee decennia op top niveau zette Ilse Heylen afgelopen zomer een punt achter haar judocarrière. Helaas was het een beetje een afscheid in mineur, want Ilse mocht wel degelijk nog deelnemen aan de Spelen in Rio, maar de uitnodiging van de Internationale Judofederatie viel te laat in de mailbox. Zonder enige doorgedreven voorbereiding was het bijgevolg niet opportuun om alsnog de verre reis naar Brazilië te maken. Bijzonder jammer, want het laattijdig communiceren van de judofederatie reet de wonde bij Ilse opnieuw open, net nadat ze de grote ontgoocheling van niet-kwalificatie voor een vierde opeenvolgende Olympische Spelen verwerkt had. Maar Ilse zou Ilse niet zijn als ze niet opnieuw de rug zou rechten. Samen met haar man Olivier Berghmans (foto links) richt ze nu de Ilse Heylen Judo Academy op en daarin wil SportsCom Ilse maar wat graag een duwtje in de rug geven. 

Gezien hun ervaring kunnen Ilse en Olivier een resem activiteiten aanbieden die ze zowel voor scholen en particulieren, als bedrijven op maat kunnen ontwikkelen. Een carrière van bijna 20 jaar bouw je immers niet op zonder mentaal ijzersterk te zijn en ongelooflijk gemotiveerd en gefocust te blijven. Flexibiliteit, teamwork, doorzettingsvermogen, de juiste focus hebben en behouden, omgaan met stress en ga zo maar door. De raakvlakken van Ilse's carrière met de bedrijfswereld zijn legio. Maar ook voor scholen en particulieren kan Ilse heel wat betekenen. Zo draagt Ilse thema's als respect voor elkaar en gezonde voeding en gezondheid hoog in het vaandel en kan ze deze ook op een luchtige manier aan bijvoorbeeld kinderen aanbrengen. Daarnaast kan je Ilse onder meer ook inschakelen als persoonlijke fitnesscoach of voor stabiliteitstraining, letselprevententie en/of revalidatie (al dan niet in overleg met uw kinesist(e)). Dit alles kan zowel voor recreatieve als professionele sporters, want Ilse gaat geen uitdaging uit de weg. Je vindt alle informatie binnenkort op de website: www.ilseheylen.be.  

20-11-2016

De honger in Charleroi is groot, Pauwels Sauzen zorgt voor de saus

We zijn inmiddels exact halverwege de reguliere competitie. Na 15 speeldagen staat enigszins verrassend Zulte-Waregem aan de leiding in de Jupiler Pro League. Eerste achtervolger KV Oostende volgt op vijf punten van Essevee en drie ploegen volgen op zes punten, waaronder ook Sporting Charleroi. De Zebra's doen het tot nog toe erg goed en gaan ongetwijfeld opnieuw meedoen voor een plek in Play-Off I. En dat is exact waar de nieuwe partner ook stiekem op gehoopt had. Als u al eens een thuiswedstrijd van Charleroi op Mambourg of via televisie hebt gevolgd, kan u het immers niet gemist hebben: het enorme spandoek van Pauwels Sauzen rechts achter doel.

Het was SportsCom dat eind vorig seizoen met het voorstel op de proppen kwam na een eerste onderhoud met de snelgroeiende sauzenspecialist. Uit dat gesprek bleek immers dat Pauwels Sauzen resoluut z'n zinnen had gezet op Wallonië, een afzetmarkt die nog onvoldoende ontgonnen was. Om meteen eruit te 'knallen', negotieerde SportsCom deze opvallende vorm van visibiliteit met de club, maar daar blijft het niet bij. SportsCom ontwikkelde een 'strijdplan' om via het platform van de club nieuwe verkoopkanalen aan te wenden en de supporters en sympathisanten van de club in contact te brengen met de Pauwels producten. Zo werden recent alle supporters getrakteerd op gratis frietsauzen en werden er promotiefoto's en -filmpjes gemaakt met de spelers, alsook met de coach. Deze filmpjes zullen onder meer worden ingezet via de sociale media, terwijl de foto's publicitair zullen worden ingezet in de verkooppunten. Het moge duidelijk zijn dat de honger in Charleroi en omstreken bijzonder groot is en dat Pauwels Sauzen in dat verhaal een belangrijke rol wil blijven spelen. 

 

16-11-2016

Nieuwe activatie op KV Mechelen voor VIKING

Vanaf dit weekend pakt VIKING opnieuw uit met een leuke activatie voor alle KV Mechelen fans. Het is al de tweede activatie van de nieuwe sponsor van de Kakkers, want een kleine twee maanden geleden zorgde de nieuwe partner al voor een wereldprimeur door twee iMows de allereerste geautomatiseerde aftrap ooit op de Belgische voetbalvelden te laten geven.

Tot aan de winterstop zullen de spelers van Malinwa na elke thuiswedstrijd enkele ballen van VIKING in de tribune schieten. Per wedstrijd zijn daar twee unieke ballen bij, ballen met een persoonlijke boodschap op van één van de spelers. De supporters die deze bal weten te vangen, maken kans op een leuke prijs. Zij krijgen immers de kans om hun helden in levende lijve te ontmoeten en dus een leuke meet-and-greet te beleven. Het enige dat ze daarvoor moeten doen, is een selfie met die speciale bal mailen naar vikingwinnaar@gmail.com. Na de thuiswedstrijd van deze zondag tegen Standard Luik worden de eerste VIKING-ballen door de spelers in de tribune geschoten. 

In het filmpje hieronder kondigen Colin Coosemans en Mats Rits de actie aan: 

https://www.youtube.com/watch?v=bfuIwM4G1Is&feature=youtu.be

18-10-2016

Leuke activatie van Iso Protect voor alle KVK fans

Afgelopen zaterdag vond aan het Guldensporenstadion in Kortrijk voor aanvang van de wedstrijd tegen Standard het eerste luik plaats van de Iso Challenge, een activatie die SportsCom uitwerkte voor Iso Protect. Iso Protect is al enkele jaren trouwe partner van de club, ze staan onder meer op de broekjes en hebben ook een groot vast bord op een prominente plaats in het stadion. De specialist in spouwmuurisolatie en dakisolering ging in zee met SportsCom om dat partnership nu ook meer en meer te doen leven. 

Als eerste activatie kwam SportsCom op de proppen met de Iso Challenge. Hierbij werden in de aanloop naar de wedstrijd tegen Standard alle KVK-supporters door de spelers uitgedaagd om hun goede voorbeeld te volgen, namelijk de bal door het gat in het Iso-huis trappen (zie foto). Voor aanvang van de wedstrijd tegen Standard grepen tientallen supporters hun kans aan de ingang op het Kouterplein. Een twintigtal van hen lukte het ook om de bal door het gat te trappen. In de komende weken volgen er nog twee luiken van de Iso Challenge, waarna uit alle winnaars een handvol gelukkigen getrokken zal worden die hun kunstje mogen proberen overdoen in de middencirkel tijdens de rust van een thuiswedstrijd. Zij maken kans op geweldige prijzen, waaronder een seizoensabonnement en een gesigneerd truitje. Hieronder alvast de teaser om het eerste luik van de actie aan te kondigen: 

https://www.youtube.com/watch?v=DEtyv0JdTsU

04-10-2016

Distrilog wordt naamsponsor van Niels Albert CX

Op 22 oktober 2016 wordt in het recreatiedomein De Schorre in Boom pas voor de tweede keer de Niels Albert CX verreden. Vanaf heden heet deze echter de Distrilog Niels Albert CX en daar heeft SportsCom alle verdienste aan. Na een constructief gesprek met Distrilog Sales Director Bryan Beutels werkte SportsCom immers een op maat gemaakt pakket uit voor één van de snelst groeiende logistieke spelers, waarbij Distrilog twee vliegen in één klap slaat. Zo wordt het niet alleen naamsponsor van deze cross - met alle daarbijhorende visibiliteit en exposure - maar heeft het tevens de mogelijkheid gekregen om een unieke jobdag te organiseren op dit prachtige domein. 

SportsCom kwam met dat voorstel dus tegemoet aan het (beperkte) rekruteringsprobleem waar Distrilog toch mee te kampen heeft. Door de sterke groei en de recente overname van Colfridis is de vraag naar specifieke profielen immers nog toegenomen. Sollicitanten die naar de Distrilog jobdag komen op 22 oktober krijgen bijvoorbeeld een gratis toegangsticket voor het evenement, dat met toppers als Wout Van Aert en Mathieu Vander Poel weet uit te pakken voor wat een spetterende tweede editie belooft te worden. SportsCom werkte voor Distrilog bovendien reeds een partnership voor twee jaar uit, aangezien de verwachting toch is dat deze cross door het aantrekkelijke parcours en ijzersterke deelnemersveld almaar populairder zal worden.

22-09-2016

Partnership tussen VIKING en KV Mechelen zorgt voor primeur

Zaterdagavond wordt in Mechelen om klokslag 20u de eerste geautomatiseerde aftrap ooit op de Belgische velden gegeven. Die eer valt KV Mechelen te beurt dankzij VIKING, sinds dit seizoen partner van de club. Het van oorsprong Oostenrijkse merk is specialist in robotmaaiers en twee iMows – het stokpaardje uit het rijke gamma – zullen zaterdag de aftrap geven van de wedstrijd tegen leider Zulte-Waregem. 

VIKING maakt deel uit van de STIHL-groep, sinds 1971 het meest verkochte motorzagenmerk ter wereld, maar eigenlijk specialist in motormachines tout court. Het Belgische hoofdkantoor van de groep is gevestigd in Puurs nabij Mechelen en na een briefing op dat kantoor kwam SportsCom met het voorstel op de proppen van deze lokale sportieve verankering. Naast opvallende visibiliteit achter doel – op grote borden van 14 en 9 vierkante meter groot – zie je VIKING ook met een opvallende animatie op de LED-boarding verschijnen. 

Om zo'n partnership extra kracht bij te zetten, moet je uiteraard op een gerichte en leuke manier gaan activeren. Daarom pakt VIKING nu uit met een primeur in de Belgische eerste klasse. Naast SportsCom is daar ook een belangrijke rol in weggelegd voor de iMow, de meervoudig bekroonde robotmaaier die als ideale tuinhulp optreedt. Enkele spelers van KV maakten er vorige week al kennis mee. In het filmpje - dat zaterdag als primeur in het stadion op het grote scherm wordt getoond - nemen Seth De Witte, Mats Rits, Laurens Paulussen en Tim Matthys het tegen elkaar op in de iMow Cup. De opdracht is simpel: wiens robot als eerste scoort, wint het duel! Aan het einde van het seizoen weten we welke Kakker zich de eerste laureaat van de iMow Cup mag noemen. Hieronder alvast een teaser.

https://www.youtube.com/watch?v=F7tTNs6-L9Y&feature=youtu.be

05-09-2016

SportsCom organiseert in opdracht van Vivaldis Interim event met huldiging van Olympische medaillewinnaars

Op donderdag 22 september organiseert SportsCom in opdracht van Vivaldis Interim een evenement in de Lotto Arena waarbij onder meer de vier Olympische medaillewinnaars van het Vivaldis Interim Challengers Team gehuldigd worden. Iets meer dan drie jaar geleden riep SportsCom het Vivaldis Interim Challengers Team in het leven om de ambities van Vivaldis Interim als challenger op de uitzendmarkt kracht bij te zetten. Bij de samenstelling van het team gingen we uiteraard niet over één nacht ijs. Na rijp beraad viel de keuze uiteindelijk op Nafi Thiam (atletiek), Thomas Van Der Plaetsen (atletiek), Pieter Timmers (zwemmen), de hockey’ers Felix Denayer, Vincent Vanasch, Xavier Reckinger (toen nog actief) en de Belgische volleybaldames (Yellow Tigers). Die samenstelling bleek een schot in de roos, want in Rio oogstte het team één gouden en twee zilveren medailles. Als Vivaldis Interim een land was, zou het daarmee de 46ste plek op de medailleranking delen met Indonesië, een land met net geen 250 miljoen inwoners. Niet slecht dus.

Omwille van de zogeheten “rule 40” van het Olympisch charter mocht Vivaldis Interim vanaf 9 dagen voor de Spelen in Rio tot 3 dagen nadien jammer genoeg niet uit eigen naam communiceren met en over de atleten. Daarom wil het nu op geheel eigen wijze alle leden van het team in de bloemetjes zetten. Voorafgaand aan de eerste EK-kwalificatiewedstrijd van de Yellow Tigers op donderdag 22 september in de Lotto Arena zal het hele team gehuldigd worden, waaronder dus gouden Nafi Thiam, zilveren Pieter Timmers en de zilveren Red Lions Felix Denayer en Vincent Vanasch.

25-04-2016

SportsCom positioneert Lidl bij Waalse klassiekers

Na Boels Rental begeleidde SportsCom nu ook de Duitse supermarktketen Lidl met succes in de Waalse wielerklassiekers. Na de sponsoring van de Flanders Classics wedstrijden en de Etixx-Quick Step wielerploeg was de winkelketen immers nog op zoek naar opportuniteiten om in Wallonië te communiceren via de wielersport. SportsCom vond voor Lidl de oplossing.

Al jaar en dag werkt SportsCom op een bijzonder constructieve manier samen met A.S.O., de organisator van mythische wedstrijden als Parijs-Roubaix en de Tour de France

SportsCom introduceerde enkele jaren geleden al Boels Rental in de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. Het Nederlandse bedrijf was toen ook op zoek naar uitbreiding en naamsbekendheid in Wallonië en het partnership met de Waalse klassiekers bleek een schot in de roos. Boels Rental verlengde daarom overigens recentelijk zijn contract als main sponsor van ‘Les Ardennaises’.

Al jaar en dag werkt SportsCom zo op een bijzonder constructieve manier samen met Amaury Sport Organisation (A.S.O.), de organisator van deze klassiekers en van andere mythische wedstrijden als Parijs-Roubaix en de Tour de France. Daardoor wist het dat er nog een mooi sponsorpakket vrij was in deze topwedstrijden. Philippe Verbert: “Deze overeenkomst sluit perfect aan bij de activiteiten van Lidl in het wielrennen. Ze sponsoren al enkele jaren de legendarische wedstrijden van Flanders Classics en als je heel België wil ‘coveren’, zijn ‘Les Ardennaises’ de logische volgende stap.”
 

Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.