homepage overlay

Viessmann Belgium

SportsCom werkte in 2017 voor Viessmann Belgium een sportsponsoring concept uit waarbij Viessmann Belgium een aantal jonge wintersportatleten financieel ondersteunde op hun weg richting de Olympische Spelen van PyeongChang 2018. Deze atleten werden verzameld binnen het “Viessmann Winter Talent Team”. De nadruk lag hierbij op online communicatie en exposure, specifiek dan voor het corporate Facebook account van Viessmann Belgium, dat bij aanvang van dit project 104 likes telde.

Dankzij de unieke content die SportsCom onder meer met de atleten ontwikkelde, ging Viessmann Belgium zich onderscheiden als unieke partner en groeide de pagina langzaam maar gestaag. Aan het einde van 2017 stond de teller al op 3400 likes. Dit succesverhaal wordt in 2018 dan ook verder gezet. Er werd een extra atleet aan het team toegevoegd, biatlonner Florent Claude, en de focus uitgebreid naar wintersport in het algemeen, met als rode draad #winterfans.
 

Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.